Match mot Timrå

Igår spelade vi match mot Timrå. Vi förlorade tyvärr med 5-3 p.g.a. något... Lagomt less och arg är man i alla fall och var efter och under matchen! Jag lät nog inte så glad när jag redogjorde för Martin och hans pappa hur det hade gått på matchen och varför det gick som det gick. Det var i alla fall roligt att spela utöver det. Synd bara att det gick som det gick. Det är i alla fall det bästa laget att spela med!

Idag har jag haft specialidrott, franska prov och matte. Rolig dag? Nej inte direkt. Nu börjar det blir bättre då jag sitter och fikar med Camilla, Elin och Lollo. Efter skolan ska jag jobba och sen blir det en visit till Pernilla K och Lucas. Får se hur sent man blir där om man orkar åka ner till Jenny efter det.

Kommentarer
Postat av: Karina T

JAG VILL OCKSÅ FIKA MED DIG!!! <3

2010-02-04 @ 13:30:10
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0