Kyla

Usch vad kallt det är! När man klev utanför dörren imorse ville man springa in igen och gömma sig under täcket... Om det ska vara vinter kan det väl i alla fall vara någorlunda varmt så man slipper dö när man kliver utanfördörren!

Första lektionen är avklarad så nu är det enbart två stycken kvar. Jag har inga fler lektioner efter lunch men ska sitta kvar och plugga fram till klockan två. Egentligen har jag samhälle på supporten och projektarbete efter men jag ska på handledarkurs med Martin och hans föräldrar så kan inte. Läser ni det här? Jag ska få övningsköra med Martins föräldrar så har jag tur, om jag hinner spara in tillräckligt mycket pengar så blir det körkort innan lumpen! Om inte annat så får jag i alla fall in grunden!

Kommentarer
Postat av: Karina T

Fy vad snällt!! :D Vad roligt!!:D

2010-02-01 @ 10:44:54
URL: http://karinat.wordpress.com/
Postat av: Pernilla :)

Go for it, men jag blir avis på dig när du skaffar körkort! :o <3

2010-02-03 @ 16:53:41
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0