Halsont

Usch och fy och blä säger jag bara. Sitter och har världens halsont... inte direkt roligt. Speciellt inte när man har match imorgon mot Ankarsvik! Jag vill verkligen vara med och spela men som det känns nu lär det inte bli mycket spelande. Halsont och feber är verkligen något man inte får spela med då man riskerar att dö, känns inte direkt som det är värt det trots att man verkligen vill spela... Jag var hemma från skolan idag också då jag vaknade upp med huvudverk och halsont. Jag har även gott runt och hostat hela dagen och hela natten för den delen. Stackars Martin säger jag..! Så ikväll blir den en lugn kväll, det kanske blir hockey tittande senare ikväll, vem vet. Det ända som gäller nu är att försöka bli frisk! Wish me luck?

I onsdag var jag med Johanna. Jag mötte upp henne efter jobbet och vi gick då till hemköp där jag inhandlade en apelsin och en grapefruit som inte är uppätna ännu. Vore kanske bra att äta apelsinen för att få i sig lite C-vitamin... I alla fall så åkte vi sedan bussen hem till henne, bakade kladdiga chokladmuffins, satt och pratade och myste på tills Mathias kom hem. Inte långt efter det gick vi och lade oss, jag sov alltså över där. Dagen efter gick vi runt på stan och hon handlade en del böcker. Jag hade ingen lektion igår men Elin och jag arbetade en rätt mycket med PA:t. Rätt skön dag igår om man bortser från att man gick runt och var sjuk...! Nej att vara sjuk är verkligen inte min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0