Det finns ingen tid!

Nu har jag varit extremt dålig på att uppdatera och det enda ursäkten jag har, som jag även nämde förra gången, är att jag helt enkelt inte har haft tid! Kanske inte är så bra att passa på under en lektion heller men föreläsningen är rakt igenom jätte tråkig så istället tänker jag ta mig och läsa kapitlet i boken så kanskeman förstår något!

Helgen har varit riktigt bra i alla fall! En del blev som planerat och en del tillkom. I fredags var jag hos Milla med några fler av vännerna. Det var meningen att de skulle plugga men vet inte riktigt hur mycket de gjorde. Annars blev det kladdkaka, skratt, prat, Let's Dance och kortknäppning. Eventuellt kommer det upp någon bild någon dag!

På lördagen blev det faktiskt firning av Pernilla i Gnarp och även Martin följde med. Det blev det tårtätning, presenter och umgänge med familjen. Mormor och morfar var även där och det är alltid lika roligt att träffa dem! Det var riktigt mysigt måste jag säga! Senare på kvällen åkte jag till Lollo och var där med henne och Riise. Vi tittade på Melodifestivalen och hade en lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0