Alla hjärtansdag

Årets alla hjärtansdag, är den bästa alla hjärtansdag jag har haft. Den var hur bra som helst rakt igenom och kunde inte bli bättre! Den började med att jag åkte in och jobbade och åkte sedan upp till Skönsberg för att spela match. Martin kom dit och tittade vilket var lite nervöst men det gick bra ändå. Vi spelade mot BK Sundsvall och vann med 5-1! Efter vår match tittade Martin och jag på matchen mellan Sundsvall IBF - Ankarsvik tillsammans med Modin och Riise. Det ver en riktigt rolig match att titta på och resultatet blev 5-2, till Sundsvall IBF.

Efter matcherna åkte vi iväg och gjorde oss iordning inför kvällen. Vi ringde och bokade bord på Bite Line då båda två var riktigt sugna på tacos! Jag fick även en ros av honom innan vi for iväg till stan vilket var riktigt, riktigt oväntat! Vi köpte alla hjärtansdags presenter till varandra på fredagen, tillsammans. Vi åkte i alla fall ner och åt till sju och det var jätte gott! Tacos är nog bland det bästa som finns. Sedan gick vi till bion, köpte godis och såg sedan Valentines day. Filmen var riktigt bra, jätte söt! Jag blev tårögd ett flertal gånger under filmens gång. Efter filmen åkte vi hem till Martin och hade det jätte mysigt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Naaa vad sött att du fick en ros av han. :D Nästa år blir de en hel bukett ;)

2010-02-21 @ 23:12:37
URL: http://juliaenheim.blogg.se/
Postat av: Karina T

Vi såg också på valentines day fast två dagar innan^^

2010-02-28 @ 22:18:18
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0