Sunday is ending

Nu har jag varit duktig och pluggat in geografin. Fick dock korta ner texten då det blev för mycket. Eftersom man enbart har ett antal minuter att prata och vi är flera stycken i gruppen som ska prata är det ganska viktigt att man inte pratar över tiden. Ska gå igenom det någon gång mer innan jag lägger ner men måste ta en paus. Har även annat plugg att göra, ska försöka få det gjort också men börjar bli trött så får se hur det blir.

Jag har myst med Jokern hela dagen, vi har tittat på filmer och bara slöat hela dagen! Riktigt skönt måste jag säga, brukar inte riktigt ha tålamod till att inte göra någonting men det är annat när det handlar om en viss person! Var även iväg och städade en sväng, träffade städerskan som städar spat som vi brukar vara på. Hon började mala på att folk har fester där och att det är så jobbigt att städa, haha! OPPPPS!

Men nu ska jag ta och få lite mer gjort i och med att, Sunday is ending!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0