Snart träning

Snart är det träning, ska sticka till bussen om ungefär en halvtimme. För omväxlingens skull hann jag åka och äta något imellan skolan och träningen vilket är första gången. Annars brukar jag ta något att äta på stan men det känns inte bra för plånboken!

Dagen började med ett engelska test, Use of English, fick hela 14 rätt av ungefär 50! Haha, är man inte duktig? Nej inte direkt, engelska ord är inte min starka sida så det gick åt helvete. Vi ska göra en fördjupning på psykologin också. Det ska verkligen bli jätte roligt för jag, Camilla och Elin ska göra en film. Jag och Camilla och några andra gjorde en film första året som handlade om Jehovas Vittnen, det var verkligen hur bra som helst! Haha, fick även MVG på den, så bra var den! Ska visa Mr. E. den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0