Sjuklingen ska till Birsta

Det var ännu kämpigare att kliva upp imorse. Ont i huvudet, ont i halsen och sen var det mycket stor chans att man hade feber. Men inte stannar man hemma för det utan man begav sig till skolan ändå med vetskapen att det är värst på morgonen! Elin och jag höll på med projektarbetet och nu har vi i alla fall gjort något. Sedan har vi haft två lektioner... Slutar kvart över tre idag sen ska jag och Bella på Birsta, här ska shoppas nya skor! Ska inhandla skor som jag ska ha på festen på fredag! Får se om man hittar något annat roligt.

Jag har betalt studentmössan idag också!
Ringde först och bytte storlek men fick prata engelska då han var finsk! Det är svårt att ställa om sig så snabbt från svenska till engelska... men det gick bra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0