Plugg

Då var det dags att sätta igång att plugga. Jag har filosofi läxa till på tisdag men det finns inget på skolsoft om vad jag ska göra så det blir lite svårt. Får ta och plugga in filosofin istället då vi ska ha redovisning imorgon. Det var tänkt att jag skulle åka ner och jobba men Jokern lånade busskortet och har nu tappat bort det, Grattis... Ja jobba måste jag i alla fall men frågan är när jag kommer ner dit. Ser inte direkt ut som promenad väder.

Igår var jag med Jokern, Elin och Andreas. De kom hit till vid sex tiden och tog med sig lite gotta. Vi umgicks bara till en början och började se Shindlers List efter ett par timmar. Jag har sett defn en gång innan men det var på skolan vilket gör att den inte var bra... Men det fick en ny chans nu och den var riktigt bra! Efter filmen åkte de hem och vi gick och lade oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0