Plugg hela veckan lång

Den här veckan kommer bestå av hur mycket plugg  som helst.
  • Mattehemprov.
  • Psykologiuppsats
  • Filosofi debatt artikel
  • Samhällsrapport, resultat och bakgrund ska vara klart.
Inte direkt en höjdar vecka. Någon som vill skriva en uppgift åt mig?

Konserten eller ja de kallade det musikal, den som var igår i alla fall och var faktiskt rätt bra. Hon sjunger med skolan så de sjöng kristna texter men de gjorde det bra och det var några soloartister som har en jätte bra röst. Jag var där och tittade med pappa, Lotta och Lottas mamma Monia. Efter musikalen tog jag det bara lugnt, Mr. E. och jag lagade lite mat, jag försökte plugga lite men det gick inte vidare bra sen tog jag en dusch och gick och lade mig.

Så här känns det just nu...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, det hade jag inte :)

2009-11-23 @ 10:17:16
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0