Pannacotta

Igår skulle jag egentligen ha varit och tittat på Elin och Jenny när de skulle gå modell och visa upp balklänningar men det var så lång tid i mellan och var jag var hungrig så jag jobbade och åkte sedan upp till Jokern. På kvällen var det även meningen att jag skulle hälsa på Pernilla K men de var och  handlade och skulle höra av sig när de kom hem men det gjorde de inte... Istället gick Jokern och jag till Ica, köpte pannacotta som vi gjorde iordning. Det blev dock lite misslyckat i och med att han blandade in bärblandningen i det andra. Jag hade aldrig ätit det förut men fyyy vad äckligt det var..! Han tycker dock att jag ska ge det en andra chans men vi får se hur det blir med det.

Har hål till 12, eller vi ska jobba med engelskan på valfri ort men fattar den inte så kan inte göra den. Om jag inte har skrivit det förut så har grundskolebesök hela veckan. Aja, får plugga och titta på Gossip Girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0