One Tree Hill

Eftersom jag var hemma från skolan idag för att jag är sjuk blev det massa One Tree Hill. Fick sova med älskling till elva då han började sent idag, vilket var hur mysigt som helst. Det enda jag har gjort hela dagen är att legat i sängen. Jag har inte haft ork till någonting alls, mer än att ta en snabb dusch på dagen. Nu har jag inga One Tree Hill avsnitt kvar att se på och inga 90210. Vad ska jag då göra?

Halv fem kom i alla fall Martin hem och då beställde vi pizza. Blev lite slöseri med pengar för mig som vanligt, åt kanske en tredje del av den... väldigt lite. Men men har fått i mig lite mat i alla fall. Det var tänkt att jag skulle träffa Johanna ikväll och äta pizza med henne men eftersom jag är sjuk sköt vi upp det. Men pizza blev det i alla fall.

Som jag känner mig nu kommer jag stanna hemma imorgon också. Känner mig inte alls pigg. Orkar inte göra någonting alls. Försökte ringa mamma igår också, inget svar. Hon svarar inte när man ringer längre, känns väldigt roligt.. neej... Men men, life goes on.

Nu ska jag gå och borsta tänderna så att jag slipper kliva upp något mer. Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0