Ny vecka

Nu har en ny vecka startat och den började med en mycket tidig morgon. Åkte in till skolan till klockan åtta då min grupp skulle gå igenom geografin. Dock hann vi inte redovisa idag utan det blir inte fören nästa vecka... Sedan har jag hål hela dagen fram till klockan två då jag har franska support, har prov på fredag! Hur ska det gå?

Efter lunchen så gick jag till Swedbank med Malin och betalade min balklänning! Iiih, hoppas den passar! Nu sitter jag på skolan och ska sätta igång med att läsa 20 sidor filosofi... dryyyyygt men måste göras!

Ikväll ska jag även träna! ÄNTLIGEN! Det ska bli så himla skönt men i och med att jag inte är helt hundra frisk ska jag ta det lugnt, i alla fall försöka...

Nej nu ska jag sätta igång och läsa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter bra! :)

2009-11-09 @ 13:38:48
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0