Lussebulls bak idag

Idag ska jag baka lussebullar med Mr E och Lucas. Jag ska vara barnvakt mellan 13.30 och 19.30 och till en början ska vi gå hit och baka lite lussebullar. Lucas såg verkligen framemot det så jag hoppas det blir roligt!

Igår var jag först med Terese. Jag mötte henne på stan och vi gick runt där och tittade lite i affärer. Köpte även ett par skor, hur snygga som helst! Kan tyvärr inte visa dem eftersom jag inte har någon kamera...  Aja, när klockan blev halv åtta träffade vi Johanna utanför hennes jobb, Mathias hämtade upp oss, vi for till Ica Maxi en snabbis, hämtade hunden Sasha som Johanna skulle vara hundvakt åt, åkte hem till Johanna och Mathias, åt lite pizza och sen gick vi till Coop då jag skulle handla lite ingredienser till baket idag! Gick en längre promenad med Sasha och sedan spelade vi Mario Kart resten av kvällen.

Jag har även min älskade Nokia 3310! Det är ovant att ha den men snart så sitter det!

Denna bild har inte jag tagit utan kommer från internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0