Leeeedig

Idag har man varit ledig, INGA LEKTIONER! Dock har man en del att plugga ändå men fortfarande LEDIG! Åkte ner till Ego imorse och tränade. Träffade Sara nere vid navet så stannade och pratade med henne en stund innan jag gick vidare till gymmet. Det var skönt att träna men de höll på att fixa där i och med att de har fått nya maskiner. Bella kom dit lite senare men hann inte träna med henne då jag skulle till Elin. Var där och skulle plugga hela dagen men alltför mycket plugg blev det inte. Vi började med att fika och prata i två timmar innan vi satte igång. Höll då på i två timmar sen skulle jag åka därifrån men då blev det middag där istället. Stannade där till sex och mer plugg efter middagen blev det inte. Nu är jag hos Jokern och ska bara ta det lugnt resten av kvällen.

Andra gången det har snöat nu också! Men lär smälta bort lika snabbt men mysigt är det! Längtar tills den ligger kvar och man får julklappshandla!!!


Kommentarer
Postat av: Karina T

Jag vill också julklappshandla!!! :D

2009-11-10 @ 22:27:33
URL: http://kartop.wordpress.com/
Postat av: Karina T

Jag vill också julklappshandla!!! :D

2009-11-10 @ 22:27:56
URL: http://kartop.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0