Körsbärspaj

Jag har aldrig ätit körsbärspaj och det är just det som Misters mamma lagar! Jag hörde precis hur klockan ringde så jag tror att det är dags att ta ut den. Hon själv hade heller inte ätit det någon gång så ska bli spännande och se hur det smakar lite senare!

Just nu sitter jag och pluggar. Bellebopp har blivit jätte sjuk så Emilia och jag ska ta hennes del av vår redovisning imorgon också. Jag hoppas du blir frisk snart gumman!

Klockan åtta slutar i alla fall Johanna och då ska vi till Ica Maxi då Johanna ska handla lite mat! Ica Maxi turerna med Johanna är alltid lyckade, speciellt när man poppar über bra musik påvägen dit och hem! Men nu ska jag fortsätta plugga!

Det har blivit en del bilder på mat nu men det är så tråkigt utan bilder.
Sen måste man ju visa hur gott allting ser ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hur var pajen? :)

2009-11-16 @ 16:25:48
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0