Konsert!

Idag ska jag på konsert! Min syster Pernilla är med i en kör och de ska ha konsert idag. Jag ska möta upp pappa på stan klockan ett ungefär och innan det ska jag jobba. Jag tänkte träna först också men det hinner jag dock inte. Jag tror att jag ska åka in med pappa till stan igen när han ska åka hem och träna lite.

Igår blev det en riktigt lyckad kväll, den också! Vi var som sagt och bowlade, det var jag Mr. E. Davve, Tjernis och jag på en bana och Ricky, hans kusin och hans kusin kompis på den andra banan. Jag kom tvåa på denna bana och spöade Davve. Haha, det tyckte han inte om. Efteråt gick vi till Ricky där han, Davve och Tjernis körde öl spel då de planerade att gå ut. Alla grabbar bastade sedan lite men jag hoppade över det. Sedan blev det en promenad hem till Mr. E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0