Härlig dag!

Guud vilken härlig dag, den kunde inte ha blivit bättre. Jag går till Lucas och stannar kvar hos dem ungefär 40 minuter. Han skulle titta på något tv program. Vi går ner till Mr E där vi upptäcker vi kort och gott att vi måste gå och köpa saffran. Lucas orkade inte gå någonstans så Mr E och Lucas satte på Scooby Doo medan jag tog en spring tur till Ica och då sprang jag verkligen, lite träning mitt i allt liksom, haha. När saffran var köpt och började vi baka för fullt. Ewa kom även hem så hon var med och i köket men hon bakade kakor. Lucas var med och bakade med henne också. Medan vår deg jäste spelade vi lite spel och fortsatte sedan med utformandet av bullar. Medan jag lade i dem i ugnen och donade så var Mr E med Lucas. Sedan blev det middag och sedan blev det lussebullsfika med fia med knuff, Ewa vann. Sedan promenerade vi upp med Lucas.

Det var dagen och den var som sagt hur bra som helst, det var så roligt att vara barnvakt till Lucas, baka och spela spel. Hur mysigt som helst, en helt underbar dag! Synd bara att man inte har någon kamera... men men, som sagt. Den står på önskelistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0