Gokart med systrarna

Som sagt var så var jag med Johanna igår kväll men även Pernilla kom förbi. Jag mötte henne utanför jobbet vid åtta men eftersom det regnade ute så tog vi bussen till henne. Pernilla kom till Johanna ungefär tio minuter efter att vi kom till Johanna. Vi spelade Gokart hela kvällen och åt massa gotta! Jag själv köpte cheez balls och hade nästan glömt hur pass goda de är! De måste köpas oftare! Det var i alla fall en lyckad kväll, hur roligt som helst! Jag sov även över där och följde med in till stan vid elva tiden då Johanna började jobba klockan tolv.

Jag gick och tränade på Ego efter att vi skildes åt där jag tränade mage och rygg. Känns alltid så bra när man har tränat mage, det här kommer låta dumt men man känner sig snyggare när man har gjort det! Haha, men men. Efter träningen gick jag och hämtade brev och ett paket i mitt gamla rum och gick sedan och jobbade. Men gissa vad det var som var i paketet??! MIN STUDENTKLÄNNING! Åååh kunde inte låta bli att prova den så provade den på jobbet, haha! Den är verkligen jätte fin och jag är hel nöjd! Nu är det bara att invänta balklänningen!

För er som inte har sett min studentklänning, här är den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0