Godmorgon alla glada

Idag är det en ny dag. Den började med elevrådsmöte sedan fortsatte man till luciamötet. Möten hela dagen! Vad ansvarsfull man känner sig. Nu sitter jag och skriver på mitt träningsprogram till idrotten men det går inte så bra, det är så svårt att förklara allt.

Efter skolan ska jag ut till Birsta med Pernilla. Vi ska kolla runt lite och shoppa såklart! Har en del saker jag vill titta på men får informera ikväll vad det blev för inköp! Efter shoppingen ska vi möta upp med Johanna och ta en pizza! Mumma! Sen blir det jobb och sen hem till Mr. E. Det är en fullspäckad dag med andra ord där pengarna som man får idag kommer försvinna på en gång!

Detta kort är taget de 26 oktober, inte ens nu vaknar vi upp till denna kyla...

(Det är inte jag som har tagit kortet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0