Första skoldagen efter lovet

Guuud vad icke pepp man var att gå till skolan idag. Det kändes faktiskt rätt tungt. Det var ingen support idag så jag slutade tjugo över ett! Rätt skönt men ska vänta på Martin ändå men har inte så mycket att göra. Har ringt om projektarbetet och sen ska jag till banken.

Åkte från Gnarp tio över åtta igår. När vi var där åt vi pappas jätte goda kycklinggryta, jag följde med Tomas till en kompis, spelade utslagspoker i mängder och avslutade kvällen med att hämta Tomas. Det var en riktigt trevlig vistelse! Det var tänkt att jag skulle jobba när jag kom tillbaka också men det behövdes inte för ingen hade varit där.

Hade tänkt betala studentmössan idag också men jag vill byta storlek på den innan men fick inte tag i dem. Jag får ta och betala imorgon helt enkelt och försöka få tag i dem då.

Nu ska jag försöka hitta något annat att roa mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0