Fira Lollo och Sanna

Igår fyllde Lollo år, grattis i efterskott! Vi firade dem på igår i stan. De hade en förfest för att sedan gå ut på krogen och det blev en helt otrolig kväll! Riktigt roligt var det! Hela kvällen bestod av musik, folk, dricka, spel, skratt och prat! Vi var på spat till ungefär tolv sen stack vi på BK och hade det jätte trevligt där. Träffade några gamla bekanta, dansade och hade det jätte trevligt! Helt klart en lyckad kväll!

Idag har jag varit på en promenad med Martins mamma och deras och Martins syster hund. Det duggar ute men det var mysigt att gå ändå. Nu tvättar vi för fullt och om någon timme ska jag åka till Skönsberg på träning. Jag ska inte vara med då jag inte vill riskera att bli sjuk igen men jag ska dit och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0