Fetto dag

Man har verkligen tjockat idag. Först äter man hamburgare till lunch, Åhlens var generösa idag! Sedan åt jag subway till middag. Tränar förhoppningsvis bort det i alla fall! Imorgon har jag franska prov, började plugga lite nu men är så trött så jag orkar ingenting. Måste även upp astidigt imorgon i och med att jag har idrott... ingenting man ser framemot!

Nu har jag betalat resan till och hem från Stockholm och är nu heeeelt pank! Lätt värt det men känns tärt i och med att det ska firas imorgon... som ni kan se på ett annat inlägg så är det 6 månader idag men det ska firas imorgon!

Nej nu måste jag sova, ögonlocken håller på att slå igen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0