Ekonomi möte

Jag sitter på skolan och har precis haft ekonomi möte. Det var meningen att hela ekonomigruppen skulle diskutera detaljer kring julskyltningen men det var enbart Emilia och jag här. Ena personen var på halkbanan och Lousie som hade bokat mötet och gått runt och påminnt alla om det försov sig. Ringde till henne halv nio:

Jag: "Vart är du?"
Lollo: "Hemma...?"
Jag: "Du vet att det är meningen att du ska vara här nu va?"
Lollo: "Faaan...."

Haha, smartskafftet!

Jag har även fått ett mail idag om att jag har ett paket på DHL Service Statoil I GRANLO?! Varför i hela fridens namn får jag ett paket till Granlo? Skumt... men men det är väl bara att pallra sig dit någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0