Skelett tävling!

Jag har naturkunskaps lektion och just nu har vi en skelett tävling! Han har skrivit lappar som varje lag från dra och ska sedan sätta på ett skelett. Haha, rätt roligt faktiskt men vår klass är så pass smart så alla får rätt hela tiden!

Igår var jag med Pernilla. Vi gick på Ica, lagade mat och provade lite kläder. Riktigt roligt faktiskt! Jag hann dock inte vara där så länge då jag skulle hjälpa Mr E med en rapport. Pernilla och jag bestämde då att vi ska på Birsta på onsdag och sedan ta en pizza med Johanna efter hon har slutat jobba.

Ikväll blir det träning och sedan bio med Mr E. Kommer dock inte får någon sömn i natt så kommer vara helt slut imorgon, men men det är sådant man får ta. Lätt värt det när man får se både Twilight och New Moon efter varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0