Dags för sängen

Jag försökte mig verkligen på matten men jag fattar verkligen ingenting, det är helt omöjligt. Hata logaritmer och hela den där skiten.

Jag har i alla fall haft en lyckad dag idag! Det var riktigt mysigt att gå på birsta med Pernilla, det blev även en det shopping som jag sa. jag köpte ett par svarta jeansleggins, en vit mössa, en grå kofta och sedan köpte jag tre överraskningar till Martin men han vet inte vad än. Han ska få dem senare när han har blivit färdig med sitt!

Det blev som vi hade bestämt, att vi käkade pizza med Johanna och det var riktigt gott! Efteråt var jag duktig och jobbade men det gick snabbt så kom till Mr. E. tidigare än tänkt, det tycker vi om! Måste även snåla nu fram till Stockholm så jag har något att röra mig på där, men det klarar jag nog... eller?

Aja nu blir det att lägga sig, är sjukt trött! Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0