2,5 h träning!

Lång träning idag! Tränade från 10.00 till 12.30! Det var riktigt jobbigt men nödvändigt. Vi gick igenom väldigt mycket spel, anfallsmetoder och sådant. I och med att det är många som är nya för i år så behövdes det i och med att vi måste spela in oss med varandra. Det var i alla fall roligt.

Igår såg jag Paranormal Activity och jag blev riktigt besviken. Alla har sagt att den var jätte läskig och då tänker jag, då kanske det är en film som man i alla fall kan sitta spänd på i och med att jag aldrig blir rädd för rysare. Men den var så tydligt riggad så det var helt sjukt. Så himla tråkigt! Åt som sagt även sushi och jag förstår mig inte på alla som säger att det är jätte äckligt för det var det verkligen inte. Det var helt okej, dock inget man lägger ut så mycket pengar för men det var inge fel på det alls.

Ikväll ska jag i alla fall vara med Johanna. Jag ska möta upp henne efter jobbet sen ska vi lämna lite kläder åt Pernilla och sen kanske det blir en kladdkaka! Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0