Tränat!

Idag började jag dagen med att träna på Ego. Det blev ett styrketräningspass som involverade alla kroppsdelar. Det blev dock inte så hårt på alla delar då jag var tvungen att kolla hur mycket jag orkade på alla övningar. Det var ett tag sen man körde styrketräning... Men nu ska jag skärpa till mig, som jag alltid säger.

Nu har jag rättskunskap, det är rätt intressant men ska skriva en uppsats så då blev det inte lika spännande längre. Sen väntar en väldigt lång mattelektion, ingenting man ser framemot!

Sen tycker jag att det ska komma lite snö när det ändå är så pass kallt ute! Använde till och med min nya mössa för första gången! Nej nu får snön ta och komma!

9 dagar kvar!
Se var mysigt det ser ut!


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, kom kom kom så knäpper vi ;D

2009-12-02 @ 12:07:41
URL: http://elcaisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0