Magsjuka...

Rolig dag? Nej det kan jag verkligen inte påstå! Vaknade tidigt på morgon av magont och illamående. Tänkte att jag skulle gå till skolan i alla fall för att göra redovisning som vi skulle ha med illamåendet blev värre så det var ingen idé att åka till skolan. Jag har i alla fall blivit bättre så det känns skönt men är fortfarande inte pigg. Det blir alltså ingen skola för mig imorgon heller så missar alla betygssamtal...

Att vara sjuk måste vara världens tråkigaste?! Det enda jag har gjort idag är att ligga i sängen, hur tråkigt som helst. Jag har dock sett en jätte bra film! Den är så sorglig rakt igenom att man sitter tårögd under praktiskt taget hela filmen. My sister's keeper hette den och jag rekommenderar den verkligen! SE DEN!

Missade dock lillajulafton med laget vilket känns jätte tråkigt! Jag hoppas i alla fall att alla hade det jätte trevligt där!


Kommentarer
Postat av: lovisa

ja det var jätte mysigt :)

2009-12-18 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0