Julklappshandel

Dagen har bestått av att man har varit på Birsta med Pernilla K, Kjell och Mr. E. Det har varit väldigt mysigt och han har nu fixat alla julklappar förutom min! Det som var rätt jobbigt var att man har gått runt med magont hela dagen... Jag får ont i magen av att jag inte äter något och när jag väl äter något får jag ont av det.

Egentligen skulle jag till Emilia idag och fira henne. Det skulle bli middag, gitar hereo och massa mys men eftersom jag har så himla ont i magen hela tiden så kunde jag inte åka dit. Birsta trippen var som en prövning för att se om min mage skulle klara av det, som den tydligen inte gör. Jag hoppas i alla fall att alla får det super trevligt ikväll och Emilia ska jag gottgöra så snart som möjligt!

Min kväll kommer alltså bestå av filmtittande och mys. Vad kommer din kväll bestå av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0