Hemma igen!

Nu är man hemma i Sundsvall igen. Vi har haft det hur bra som helst i Stockholm, båda dagarna! Jag ska försöka skriva det kort vilket kan bli svårt!

Vi kom dit halv fel, åkte till hotellet och lämnade av väskan och sådant. Sedan bar det iväg mot Hovet där vi stannade och åt lite innan. Väl på konserten hade vi platser väldigt högt upp och jag är jätte, och då menar jag jätte höjd rädd! Efter tag vande jag mig i alla fall så det gick bra.

Maylene and the Sons of Disaster började och de var helt okej men det andra bandet Everytime I die var verkligen jätte dåliga. Sen spelade Dead By April och de var riktigt riktigt bra! De spelade bl.a. de två... tre låtar jag ville så jag var nöjd! Angels of Clarity, What Can I Say och Losing You! Sen spelade Killswitch Engage, de har jag  inte hört så mycket av men de var också riktigt bra. Sen kom IN FLAMES! Guuud, vilken framträdande de hade! De började med Cloud Connected och det var en så sjuk känsla när HELA Hovet sjöng med! Guuud, sitter och ler nu bara jag tänker på det. Alla deras låtar var helt underbara och det var så sjukt bra hela alltet! Alla sjöng med, tändare var i luften, alla stod upp och ja allt var perfekt, vilken känsla! Så himla nöjd, här har vi en lycklig tjej!

Dagen efter bestod av att vi åkte in till Gamla Stan och kikade lite. Gick i smågatorna, gick in i småaffärerna och sen var det julmarknad där också så hela konceptet var hur fint som helst! Sedan drog vi in till Drottninggatan och allt det där då det är lite enklare att handla julklappar där. Jag hade 14 julklappar/presenter att handla, nu har jag enbart 5 julklappar kvar att köpa. Köpte så klart lite åt mig också och åt Martin. Vi åt lunch på Sandy's, fikade på ett Café som jag inte vet vad det heter, åt middag på Burger King och så efterätt på McDonalds, McFlurry!

Helt klart en hur lyckad vistelse som helst! Det har varit två helt underbara dagar och de kunde inte ha blivit bättre! Haha och det här är alltså den korta versionen! Det är mycket annat roligt som också har hänt men det blir för mycket att ta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0