Årets första julklapp!

Idag fick jag årets första julklapp! När jag kom till jobbet ligger det ett paket på bordet på en lapp som det står "Till Madeleine". Innuti ligger det ett present kort på Akademibokhandeln på 200 kr! Jag var inte alls beredd på att jag skulle få en men är verkligen jätte glad. Jag som verkligen älskar överraskningar!!!

Idag blev det även ett Spinning 2 pass och fy vad jobbigt det var! Har inte gått på Spinning pass på evigheters evigheter! Det har blivit väldigt lite träning på Ego överhuvudtaget... men jag har varit duktig och har bokat in ett Spinning pass på fredag 6.40! Det ni!


Kommentarer
Postat av: Anna

vart jobbar du? :)

2009-12-17 @ 20:30:40
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0