4 dagar kvar!

Nu är det bara fyra dagar kvar! Lollo tog med sig kameran idag som jag kommer få låna och ha under Stockholms vistelsen. Det kommer knäppas mycket kort och jag hoppas hela vistelsen kommer bli riktigt lyckad!

Jag har glömt min mobil idag så det är inte lätt att få tag i mig... det ligger så fint på köksbordet så. Haha, jag som alltid brukar ha med mig de tre viktigaste sakerna, mobilen, nycklar och plånboken men nu är ena glömd.

Sitter på en tråkig lektion nu, lärarn försöker förklara en uppgift vi ska göra som tydligen inte är ne uppgift. Vi ska lämna in den men det är tydligen bara en praktiskt sysselsättning inom detta moment istället för att vi enbart ska ha det teoretiskt. Går ihop va? Nej inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0