VINST

Vi vann matchen med 3-1 vilket kändes riktigt skönt. Vi spelade jätte bra och det var jätte roligt att spela. Nu måste vi hålla i det här och fortsätta spela lika bra så vi vinner hela skiten. Nästa match är på söndag mot Timrå i Timrå, kom gärna och titta då. Tid återkommer jag med.

Idag ska jag plugga massa historia efter engelska lektionen som vi har nu. Måste bli klar med uppgiften så att jag slipper göra den i helgen. Jag ska även på Spinning 2 pass med Bella och Milla kvar över fem. Det kommer säkert bli jätte jobbigt med tanke på att vi spelade match igår. Det var även meningen att jag skulle åka ut till Stefan men jag ska höra om han kan komma in till mig istället då jag verkligen måste plugga.

Jag blev nöjd över min klippning i alla fall, hittar som alltid något att bli missnöjd över men i huvudsak blev jag nöjd.

Här är en bild


Vill träffa dig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfin:)

2008-10-09 @ 13:14:54
Postat av: Malin

SNYYYYGGT!:D

2008-10-09 @ 16:45:07
Postat av: Mathilda

FLASHIGT!

2008-10-09 @ 17:10:47
Postat av: Johanna

Riktigt najs blev det ju Kalazo! :D <3

2008-10-10 @ 11:11:09
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0