Två av fyra avklarade

Nu är jag klar med två av fyra uppgifter som ska vara vara klar senast måndag så det kommer bli massa plugg i helgen.. Historian har jag i alla fall kommit igång med nu så det är skönt, den ska jag nog kunna bli klar med imorgon innan skolan börjar. Ja jag vet att jag är en pluggis men det måste göras. Måste även göra samhällen men den ska inte vara inne fören på torsdag så det är ingen panik med den.

Det blev ingen Spinning 2 idag för att det var fullbokat. Istället blev det Step Up vilket var väldigt jobbigt men det var ganska svårt att hänga med. Lätt att man ska börja gå på det oftare i alla fall.

Imorgon ska jag vara barnvakt från att jag slutar skolan till halv nio på kvällen. Det ska bli roligt att träffa småbarnen igen och ska även försöka plugga lite samtidigt vilket kommer bli väldigt svårt men man kan ju alltid försöka. På lördag åker jag till Gnarp efter att Bella och jag har tränat, för att fira min lillebror och träffa alla andra. Sover även över där till söndag sen blir det match så det blir dålig uppdate sen. Fast imorgon kan jag skriva såklart.

Men nu ska jag ta något att fika sedan ska jag nog sov så kanske jag orkar kliva upp ännu tidigare imorgon.. buhu vill inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0