Trött...

Jag har engelska nu men det är väldigt frestande att gå och lägga sig. Jag orkar inte lyssna på vad han babblar om där framme, jag vill bara hem och sova. Anledningen till det är att jag enbart har sovit fem timmar i natt och då tränade jag först 1,5 h igår sedan gick jag direkt till skolan där det var övernattning. Väl där så umgicks vi allihopa som var där, vi spelade kort, twister och hade det jätte roligt. När klockan blev 1-2 bestämde sig Elin och jag för att vi skulle titta på Eva och Adam, vi lyckades titta 15 minuter sen sov vi. Det var väldigt roligt som sagt var och det är något jag skulle vilja göra om, dock kanske vilja komma lite tidigare så att man inte missar i huvudsak, det mesta.

Efter skolan ska jag köpa ett överkast åt mami, äta middag sedan ska jag vara med Elin. Det var tänkt att jag skulle plugga idag istället för att åka till Gnarp men det lär inte bli så mycket och nu fick jag väääääärldens bästa nyhet! Vi får jobba med samhällen på annan ort så jag behöver inte halvsova hela lektionen! YEEEEES! Istället ska jag på stan lite nu och sedan sticka till Elin ikväll. Antagligen lär jag sova någon timme innan jag åker till Elin så kanske det blir lite plugg att göra. Jag ska försöka komma på vad jag ska skriva om på samhällen i alla fall som skulle vara vårt mål efter denna lektion.

Aja, ska kila nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0