Trött och besviken

Jag är verkligen astrött och ska strax gå och lägga mig. Jag tänkte bara blogga en snabbis innan. Det var roligt att träffa Lukas och Pernilla igår, han är så söt lillpojken sen fick jag veta väldigt mycket om resan Pernilla ska göra. Jag är verkligen avundsjuk, jag vill också åka utomlands. När jag kom till Elin vid sex pratade vi massa sedan bestämde vi oss för att gå till coop för att handla något gott till Eva och Adam. Det blev chips och choklad, riktigt gott och till en super bra film. Laddar t.o.m. hem serien nu som Elin och jag ska titta igenom när jag har alla. Det gick väl sådär med Sven, självklart var det inget fel på honom utan det är jag som blir så himla tyst, jag är så osäker och jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir så besviken på mig själv... Förhoppningsvis träffar jag honom i veckan och då ska jag verkligen försöka slappna av.

Vad händer imorgon? Jag tänkte träna men passen är så himla tidigt så vi får se om jag tar egen träning imorgon eller inte. Jag vill helst ha pass, det känns både roligare och som att det tar mer. Sedan kanske jag ska vara med Bella och Elin men vi får se. Hoppas det i alla fall för det är alltid roligt att vara med dessa flickor.

Men nu blir det sängen, Godnatt

.

Kommentarer
Postat av: en viss mathilda

jaha..dissa mig igen då..

2008-10-18 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0