Träning

Innan träningen som vi hade ikväll följde jag med Mathilda hem, vi åt middag och sedan hann vi inte mycket mer innan vi skulle dra till träningen. Det gick väl skapligt men det hade kunnat gått bättre. Jag kan inte säga att jag hade turen med mig precis, men det var väldigt i alla fall. Vi fick även testa Adidas byxorna och jag längtar tills vi får dem. De är verkligen jätte snygga och de verkar jätte sköna.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon mer än att jag ska gå i skolan, få tillbaka naturkunskapsprovet, ha Skol-IF möte sedan vet jag inte. Jag behöver plugga men det är så tråkigt att plugga själv så jag får väl flörta med någon som kanske kan plugga med mig.

Godnatt på er sen då, när ni nu ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0