Träning ikväll med massa bullar i magen

Ikväll ska jag ha träning, ganska så snart, och magen är full med bullar. Det var jätte roligt att vara med flickorna trots att vi blev väldigt några men det var väl skönt på så sitt vis då man fick lite gjort i alla fall och inte lika trång när man bakade. bullarna var jätte goda i alla fall och jag t.o.m. typ tio stycken här bredvid mig men just nu är de inte så lockande. Elin och jag bakade även chokladbollar igår vilket var jätte gott och självklart fanns inte inga kvar innan kvällen var slut. Jag lyckades även bli klar med svenskan och jag blev riktigt nöjd över den. Det enda som fattas nu är bilden och den ska jag fixa sista lektionen på fredag.

Imorgon ska jag vara barnvakt efterskolan sedan ska jag åka till Elin för att sova över där igen. Det är mycket roligare att sova med henne än här plus att vi inte enbart ska sova utan vi lär ju hitta på massa bus också som vi alltid gör.

Men nu ska jag packa iordning till träningen! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0