Tillbaka i Sundsvall

För det första måste jag säga att jag tycker Elin ska komma hem för nu har hon varit borta allt för länge! Det är ju meningen att hon ska vara i Sundsvall och leka med mig och alla andra förstår hon väl. Hon är saknar i alla fall.

Jag hade det riktigt trevligt i Gnarp där jag träffade mormor, morfar och alla andra. Firade morfar och pappa i måndags med tårta och massa gott, har gått lång promenader med Ellen (hur mysigt som helst, saknar verkligen att ha hund... Jag hade snott med mig henne om jag hade kunnat. Ja vi har gjort massa mer men orkar inte ta upp det. Blev väldigt besviken igår... tänker inte nämna varför men de flesta vet nog... det gjorde verkligen ont men jag hoppas verkligen att det löser sig nu.

Ikväll blir det träning och jag ska verkligen ta i för jag har inte tränat sen i lördags... Skandal! Men nu blir det träning ikväll, imorgon och självklart chairdance på fredag. Det ska bli riktigt riktigt skönt. Imorgon ska jag även ta en fika med Karina på stan, det ska bli jätte mysigt då det var för länge sen man var med henne. Ska försöka ta en titt på stan också då det är clubdagar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar er med, tror jag ska ta med er alla i väskan nästa gång jag åkter! :D

2008-10-30 @ 13:55:36
URL: http://eandremoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0