Svenskan inlämnad!

Nu är äntligen svenskan inlämnad och  nu har jag ingenting mer som ska vara inlämnat denna vecka men då kommer allt efter lovet istället så hela kvällen lär bestå av plugg... plugg och mera plugg. Fast ni får ju rädda mig om ni vill? För Emilia kan inte... buhu hon ska jobba.. HELA KVÄLLEN... :/ Jag vill inte plugga, as tråkigt. Jag vill göra något som var med mig, mig, mig! Träna kan jag inte då jag måste vila upp mig till imorgon och matchen. Det är METG fest imorgon också vilket krockar med träningen... det är för mycket som händer samma dag.

Men hamnade jag mitt i en konversation med tjejerna nu, bye!

Kommentarer
Postat av: Karina

Jag kanske inte kan komma till METGfesten :(

2008-10-21 @ 17:10:58
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0