Stor förlust

Gud så dåligt det gick idag, vi förlorade med 19-1. Jag tyckte ingenting fungerade, vi tappade markeringar, vi gick inte in på kropp, vi pratade inte tillräckligt, vi fick inte till något anfallande spel osv... Det gick helt enkelt piss, men trots det kämpade alla på in i det sista och det kändes skönt. Trots denna stora förlust åkte vi därifrån med glada miner.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka iväg lite så att jag kan springa iväg och möta Lollo och Emilia. Jag är fett pepp för ikväll, det ska bli så jävla roligt! Party för fulla muggar med älsklingarna. Synd bara att Mathilda inte kunde vara med då hon ska upp och jobba imorgon... Vi får ta det en annan gång gumman!

Men nu ska jag strax springa iväg, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0