Plugg hos Bella

Just nu är jag hos Bella och ska strax sätta igång och plugga. Man han inte med så mycket på naturkunskaps lektionen då man helt klart var alltför flumm. Elin och jag flummade på, speciellt med kort, långt in på lektionen tills vi blev tillsagda och var tvugna att börja plugga. Jag han med hela tre frågor, haha. Känns som att jag hinner med mycket på lektionerna nu för tiden.

Efter skolan åkte jag iväg till Birsta med Ante, Emilia var också med på färden dit för hon skulle jobba på donken. Haha, har så roligt med den flickan och alla våra tankar. Älskar idén om LAS VEGAS, BAAAAAAAABY! Haha, blir även party med henne samt Bella och Mathilda i helgen, ska verkligen bli hur roligt som helst. Tillbaka till Ante, det var roligt att träffa honom igen, träffas aldrig numera vilket jag tycker är synd. Vi får skärpa oss på den fronten helt enkelt.

Fått flera studio bilder nu så ska lägga in några på bilddagboken senare ikväll men kan inte lova när, mhen heter jag där i alla fall. Ska sätta igång att plugga nu i alla fall så att man får lite mindre plugg att göra på lovet.


Här kommer tre bilder från NK lektionen. ;D




Malin var också med på ett hörn i allt flumm. Haha, här mosar jag och Malin skallen på Elin, det gjorde ont för mig så vill inte veta hur det kändes för Elin. xD


Kommentarer
Postat av: Malin

hhehehe:D taskigt av oss:D We like it!

2008-10-21 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0