På glatt humör

Idag är jag på jätte glatt humör och jag har ingen aning om varför jag är det. Jag har nyss varit på en springtur från Lindex till skolan och upp för alla sex trappor och då menar jag sprang uppför alla trappor. Vi ska titta på en film nu på samhällen som heter Masjävlar, jag har aldrig sett den och vad jag har hört är den inte speciellt bra men det är bättre än att läsa ur boken om massa skit.

Idag ska jag vara med Martin, jag ska träffa honom efter skolan och då ska jag visa vart jag bort, gå hem till honom, få musik, han ska förhöra mig på psykologin sen lär det bli massa annat också.

Jag måste även hitta lite nya kläder som jag kan ha imorgon och komma på vad jag ska ha på lördag. Jag menar,  jag har inte hårdrockskläder, men det löser sig säkert.

Elin är bäst och därför ska jag lägga upp en bild på studion där hon är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0