Nyduschad efter träning

Nu sitter jag här med blött hår och har precis duschat. Det var hur underbart som helst att träna och det gick faktiskt bra, från början då vi hade passningsövningar men sen när vi körde match ville inte mina bollar in i mål men det var kul i alla fall och det känns bra att man har rört på sig.

Imorgon ska jag först in till stan en sväng och köpa lite nödvändiga saker, sedan blir det spinning 2 kvart i tolv sedan ska jag träffa Karina klockan ett och ta en fika. Sedan var det tänkt att jag skulle träffa Sven och gå till laserhallen men eftersom jag inte har hört så mycket om det vet jag inte riktigt hur det blir. Man får ta det som det kommer i alla fall.

Men nu ska jag gå och ta mig ett par hårdbrödmackor och sedan ska jag titta på Step Up 2 innan jag går och lägger mig. Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0