Mysdag med Emilia

Godmorgon alla glada, nu sitter jag här 07.15 trött som satan och väntar på att första tvätten ska bli klar. Det är en riktigt höjdare att festa, gå och lägga sig klockan 3-4 och sedan kliva upp kvart 7... Tur att man har en förstående vännina, Emilia, som jag ska vara med idag. Vi ska åka hem till henne och tjocka i oss cheezeballs och ha det jätte trevligt men saken är att jag verkligen kommer somna men som sagt, hon är förstående och kommer antagligen göra detsamma så då gör det inget.

Jag hade det väldigt roligt igår, det var kanske inte hur mycket folk som helst och jätte fart på festen men det var trevligt. Vi blev kvar här så man kunde liksom inte dra till med världens partaj heller när vi har fått en varning. Vi hade det roligt, drack, lekte lekar, dansade, höll på med musik m.m. Riktigt skoj!

Guuuud vad jag vill soooooova nu... men det kan jag inte... äckel tvätt. Nej nu orkar jag inte skriva med, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0