Mentorstid

Nu har vi mentorstid vilket är drygt men kanske nödvändigt. Efter det har jag idé- och kulturhistoria där jag tror att vi ska titta på film, skönt. Jag är helt slut trots att jag inte har sovit så lite. Johan påpekade till och med att jag såg sjuk ut för jag var alldeles vit i ansiktet.

Lagomt mycket packning man har att kånka på idag då.. idrottskläder, matchkläder, innebandy klubbor + dator och skolböcker. Min rygg kommer braka sönder efter den här dagen. Efter skolan ska jag följa med Bella hem sen ska vi hjälpas åt med historian. På kvällen är det match som ni redan vet  och jag hoppas verkligen vi tar dem, vi kommer ta dem!

Här är en bild på mig och Jenny från gatufesten.
Den kvällen var så sjukt kul och vi måste vara med varandra oftare sötbarn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0