Ledsen dag...

Jag kände honom inte men många av mina vänner gjorde det. Det är så oerhört hemskt allt som har hänt, att det kan ha gått så långt. Jag kan inte föreställa mig hur ni mår, ni som kände honom. Visst har man varit med om att förlora någon nära men aldrig på det här sättet. Jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas verkligen att alla tar sig igenom detta. Ni som jag känner, ni vet att jag finns här för er, dag som natt. Det är bara att höra av er om ni vill prata,  jag finns där. Lev med minnena.

Ikväll ska jag åka till Elin, vi ska hjälpas åt med samhällsuppgiften sedan ska  jag även sova över där då vi ändå ska vara där imorgon och plugga  och baka bullar. Mums vad gott det ska bli!

HAH, nu kommer du få så du tiger freddan lilla för jag fick också alla rätt på naturkunskapsprovet, MVG! Det känns hur skönt som helst så nu är det bara att fortsätta så här resten av kursen så att man får ett bra slutbetyg.

Uppdaterar kanske senare
!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nämen! Vart har du fått den där bilden ifrån? Den har ju jag tagit för några år sedan.

2008-10-15 @ 16:14:36
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har fått den från dig, du får säga till om du vill att jag ska ta bort den. :o

2008-10-15 @ 19:28:15
Postat av: Josefin

nejdå, du får ha kvar den. Blev bara så paff över att någon hade den.

2008-10-16 @ 08:33:18
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Madeline

Vad bra, ja det var ett tag sen jag fick den såå.. :P

2008-10-16 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0