Hos Bella<3

Sitter  hemma och Bella nu, passade på att blogga då hon äter mat. Vad vi ska göra ikväll har jag ingen aning om men förhoppningsvis hittar vi på något super kul.

Det gick inge vidare att träna idag då jag fick ont i huvudet efter 10 minuter... Det värsta med alltihop är att det fortfarande sitter i och det känns som att jag har feber, väldigt roligt att få det nu när det är match imorgon... INTE. Jag hoppas verkligen det går över, jag ska be om en huvudvärkstablett av Bella sen när hon har ätit klart.

Har inget mer att skriva så hoppas alla får en trevlig kväll. Ring om ni vill hitta på något.

Kom gärna och titta på matchen förresten, 16.30 på Höglunda!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag hoppas du redan är peppad inför matchen :D

2008-10-19 @ 00:18:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0