Grattis bästaste Bella! <3

Idag fyller älskade Bella 17 år så stort grattis till henne. Ikväll ska vi fira henne och ha jätte roligt. Jag är med henne och Milla nu och ska åka in till stan sen för att vara där under kvällen.

Jag sov hos Karina inatt, vi hade kriminalserie-maraton vilket var mycket trevligt och självklart tjockade vi oss chips också. Hon följde med på laserhallen med mig, Sven, Mathilda och åtta andra och det var jätte roligt men det gick knappast bra...  jag kom sist av alla men det var faktiskt första gången så jag skyller på det. Innan det var jag först och tränade och sedan fika med Karina och Mathilda. Mycket roligt dag måste jag säga.

Men nu orkar jag inte skriva mer, tänka bara uppdatera lite och berätta lite kort om vad jag har gjort. Grattis ännu en gång till bästaste Bella! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0